29 augusti

Godmorgon! Jag är en riktg morgontrött person så jag vet att det kanske är typ godeftermiddag för vissa, men för mig är det nu Godmorgon :) Sitter nu & äter frukost och checkar bloggen :) Pappa & lillebror är inte hemma, dom är typ på lådbilslandet tror jag det heter. Jag var där när jag var liten. Man får liksom ta en bil, den är liten & går på riktigt som man får köra i banor och sånt. Sen får man även stanna och tanka :) Nu är jag förstor för det ;P haha men dom skulle iaf dit idag & vad jag kommer ihåg det så tyckte jag om det extremt mkt. :) Vet inte riktigt vart min storebror är, han kanske sover, haha verkligen inte morgonpigga familjen här inte ;)

Nu ska jag ta och klä på mig lite och ringa Amelia :)
Ha en riktigt bra dag !:)
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0