23 augusti -

Godmorgon! Vaknade av att nån ringde mig angående en anonns jag har lagt upp på blocket. Det var vid typ halv elva så jag var lite trött eftersom vi kom hem halv tre igår från kräftskivan "/ , aja så äre :)

Kräftskivan var iaf väldigt mysig, vi var hos mina nya grannar & dom är jättetrevliga, vi pratade lite barnvaktsjobb, för dom har två killar som är typ 7 & 4år, som är såå söta och jag älskar ju barn så blev glad när vi började prata om att jag kanske skulle vara barnvakt :)

Sen lite senare gick jag hem till Jossan en stund (hon bor ju 5 meter från mig) och vi typ gick en sväng, & satt på hennes studsmatta och pratade, mysigt! Sen vid 23.00 gick jag tbx till kräftskivan och stannade där till halv 3 ;) hehe, men det var faktiskt väldigt mysigt :)

Aja, nu ska vi väll ta och klä på oss & se vad vi hittar på idag!
Vad ska ni göra?
Pusspuss

p.s btw, är ni intreserade av att köpa danskor eller vanliga gympaskor, kolla in min annons på blocket! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0