20 Augusti - Ledig!

Godmorgon! Ledig idag, såå skönt eftersom jag inte fick så värst mycket sömn igårkväll, så idag kunde jag bara sova ut :)
Vaknade imorse av att min morfar va här och spelade gitarr och sjöng på nedervåningen, han ska uppträda på nån fest i helgen ;) Det gör han ofta, men det är så mysigt att vakna av sång och gitarrspel! :D

Händer idag? Hmm, det är fint väder, hmm, jag måste städa rummet, hmm vill träffa kompisar, hmm vill umgås lite med morfar. Vad väljer jag? Tror jag försöker baka ihop allt detta, så jag får göra allt, om jag nu hinner det?


Fan vad jag saknar sommaren... ;(

Kommentarer
Postat av: Sandra ♥

skönt att vara ledig :) hoppas du får en bra dag.

2009-08-20 @ 11:11:11
URL: http://saandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja denna sommaren har gått ruggit fort!!

Hoppas du får en bra dag :)

2009-08-20 @ 11:25:08
URL: http://tippie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0