19 augusti - utvecklingsamtal!

Godmorgon, sovit gott? Det har inte jag kan jag säga, kunde verkligen inte sova igårkväll, så har typ bara sovit i 5/6 timmar inatt! Åh, jag behöver verkligen minst åtta, för nu vandrar jag runt här som en zoombie, vet inte ens om det är ja som skriver eller min sömn som skriver, eller okej där överdrev jag lite, hehe :)

Nu ska jag iaf på utvecklingsamtal, tror det kommer gå bra, har aldirg riktigt gillat utvecklingsamtal men det måste tydligen göras, har läst alla lärares komentarer om mig & så, det verkar iaf bra :)

Nu ska jag ta och göra klart det sista!
Hörs sen,
pusspuss


 
Dagens:
Chinos - GINA
Linne&kofta- H&M
Tofflor- hehe, vene? ;)
Det blev en väldigt ledig
outfit idag men jag gillar den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0