Sen upptatering "(

Sorry för sen upptatering men har haft en smooockfull

Laisings cup 20 september

Gick upp strax innan 6 (dödstrött men ändå taggag) och åt inte så mkt till frukost vilket inte var så jätte bra. Sen klädde jag på mig, sminkade mig i och vofflade håret. I vanliga fall skulle det ha tagit tre timmar, men med min nya voffel apparat tar det typ bara en halvtimme :) hur smidigt som helst och jag kunde göra hela håret själv, till och med bakhåret :D fett stoolt! Sen åkte vi till "Arenan" om man kan kalla det så och jag började värma upp och bli mer och mer närvös för min singeldans. Tillslut var klockan 10.00 på pricken och musiken satte igång. Jag kände att jag hade överspidad energi och kände att det kanske var bra. MEN NEJ! Jag hade så mycket energi att jag råkade slå till några stycken, ooops! Det får absolut inte hända så jag fick en varning! Haha sen var jag fett nervös att jag skulle slå till någon igen, jag fick en 2try för jag gick inte vidare direkt. Men sen gick det skiiit bra! Jag kom hela vägen till SEMIFINAL och för att vara min första tävling är jag mycket stolt och nöjd! (lite missnöjd att jag inte vann men) Sen var det bara att kasta av sig kläderna och sätta på sig grupp kläderna och sminka sig med as mkt glitter, :) mhihi jag älskar verkligen de udda kläderna man har och det udda sminket, det är liksom mysigt på ngt sätt. Sen dansade vi det gick hur bra som helst (film kommer) för vi hade bara tränat i en vecka och vi kom 5:a!!!!!!!!!!!! Vi var så stolta, för vi kom hela vägen till final och sen på 5:plats. Okej , kanske inte världens bästa placering men för att ha tränat i en vecka var det faktiskt bra :D Jag var nöjd med dagen, trots lite ont här och där...  som vanligt (A) 

Xplode gör sig redo för start



Vi dansar gärnet :D



"Backstege" Coahning av världens bästa coch Ida! 
  




Slut poas efter att vi har hoppat ner på knä :S :D <3



Micha & Gabbis pardans



Dans kraamar
Bblommans <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0