SOVMORGON

Godmorgon alla ;)
Har varit en rätt så bra morgon, sitter nu här och är "typ" klar. Har vissa små saker kvar ;) Har sovmorgon idag, en kvart men det är iaf tillräckligt med tid så att jag kan ta den senare bussen:D , eller iallafall gå senare om jag bestämmer mig för att cykla. Måste kanske gå tio över åtta, så jag har lååång tid på mig :) Fast jag kan inte bara lata mig, utan måste även öva lite på några svenska ord. Övade inte så jätte mkt igår eftersom jag kom hem så sent och skulle till dansen;)
Skolfotona har kommit! Jag ser ut som ett mongo eftersom jag hade en jäätte stor röd prick under ögat den dagen och nästan inte gick jag sminka över, så den syns "/ aja, det syns bara på en fotot och den ska nästan ingen annan få se än jag, mhhihi :)

Godmorgonkramar
Bblommans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0