SÖNDAG

Söndag, söndag, söndag. Usch söndag. Söndagar kan bara betyda en sak. Skola nästa dag. Jag hatar tanken när man vaknar upp på söndagsmornan och tänker "imorn blir det ingen sovmorgon". Fast själva söndagen som dag kan vara rätt mysig :)
Har varit världens slappar dag idag, vaknade jätte sent och har bara slappat. Varit ute ganska mycket faktiskt. Ska dansa ikväll (som vanligt) Ska bli kul, ska öva med gruppen, vi har ju fått in en reserv som måste lära sig dansen ;) ska bli roligt men ändå jobbigt. Är så sugen på att bara dansa och köra gärnet.... 

Ett trist inlägg blev det jag vet, men jag är super trött;) Ska lägga mig ner nu och kolla på film på ipoden :) Mysigt.
Bblommans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0