SKIT BLOGG

Åhh, är så himla trött på den här bloggen nu, igår sat jag uppe och skrev ett jätte långt inlägg och så sparas det inte!!! Hatar när sånt händer, man blir bara sååå arg!
Nu har jag ju inte skrivit på jäätte länge men jag ha inte haft tid elr orkat. Det är verkligen sjukt ansträngande att börja i en ny skola, ny klass, nya människor och att vara yngst! Det känns som om det var en eveighet sen man var yngst och så är man plötsligt det igen på nytt. Det är så pinsamt  i alla korridorer när man "vandrar" långsamt framåt och det känns som om man aldrig kmr fram och som alla tittar på en... Men har hitills klarat mej i två veckor iaf ")
I helgen har jag och min älsklingsdansgrupp Xplode haft privat lektion, asgrym dans blev det asså! Tävlingen är om två veckor och igår på träningen sträckte jag mej... ohno men jag har sagt till mej själv att jag kmr bli bra. Vi kmr verkligen vinna och då menar jag vinna.
Sen har jag också varit i stan med mamma och shoppat lite. Vi köpte en skitsnygg kappa, jätte grymma stövlar, en tröja som jag är helt kär, i en kofta och det bästa av allt var faktiskt mössan som vi köpte. Den var så skön och så söt så det var inte klokt. Jag brukar aldrig passa i mössor men den här satt faktiskt riktigt bra "), bilder på kläderna kmr senare.

Nu mst jag snart kila vidare till skolan.
Puss & kram
Bblommans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0