PLUGGHÄST

Hallåå där :), har äntligen fått reda på hela resultaten från tävlingen ! :D Jag fick en prick i min singel, och om man får 2 prickar så kommer jag komma upp i en svårare klass :D jippie, längtar nu till nästa tävling så att jag kan få en till prick;) I grupp så kom i på 2;a plats av vår åldersgrupp, men 5;a totalt om man la till det med dom äldre ;) Där fick vi igen prick :( där behöver man 3 prickar för att komma upp till nästa nivå ;) Hahha total förvirrande med alla prickar & sånt men jag lovar, ni lär er precis som jag har gjort nu efter några år :D mihihi

Skolan idag har varit rätt kul faktisk. Allt har flytit på rätt bra. Har franska prov imorn. Hjääälp ! Men det är inte så jättesvårt men känner att jag inte kan så himla mkt. Måste gå och träna snart. Vi ska occkså ha matte prov imorn suck -.- suck, allt på en gång. Nej nu mst jag faktiskt öva så att jag inte får IG ;)

Kramar
BBlomans



PLUGGHÄÄST :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0