LÖRDAG

Glömde att berätta om dagen roligaste händelse igår (: , vår SO lärare är verkligen som en sömntablett, han pratar låångsaaamt och i samma tonfall hela tiden, och så grymt tråkig också. Så Filip sa till alla att dö när han kom ;) haha, så när So läraren kom pratade alla högt och skrattade och var glada, tills han låste upp dörren och gick in. Då "dog" alla och bara låg där på golvet, haha så sjukt kul  var det, för läraren börjad skratta:D haha jag älskar verkligen att min klass är så oseriös:)

Idag fyller min farbror år. Vi ska hem till honom och gratta honom. Sen på kvällen ska jag anagligen på en fest eller så har jag och Susanna en myskväll hemma hos nån av oss och tittar på film :) Tuft val. Blir nog en sen upptatering eftersom hela dagen kommer flyta som nysmält smör;)

Kramar
Bblommans


Party party ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0