Idolkväll

Hej hopp!
 Idag har jag haft så ont i benet att jag inte var med på gympan. Men det gjorde egentligen inte så mkt eftersom vi skulle orientera och det är jag jätte dålig på och så var susanna heller inte med eftersom hon var förskyld :) så vi åt en tiding 10.30 lunch istället, det var jätte mysigt, men mindre mysigt med mitt ben. Sen har det varit en ganska seg dag, blivit lite förskyld igen och ikväll ska jag bara slappa och kolla på idol ")

Ha en sköön kväll ,
Puss& kram
Bblommans

Här kmr bilder från helgens shoppning <3
tröja

Blus - från Vila 299kr

kappa

Kappa från Zara - 799kr

stövlar, mössa & kofta :)

Stövlar från Wedins/Vegabond - 1199kr
Kofta från H&M - 198kr
Mössa från Filippa K - 400kr




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0