HUVUDVÄRKS DAG

Hullo, hullo, hullo :D

Idag har jag verkligen iiinte mått bra ! Det har varit en sån seg dag, och jag var så himla trött efter igår när jag dansade sjukt sent! Sen skulle jag upp klockan 6 och då var jag helt förstörd. Hann bara äta lite till frukost och fick sen ingen lunch i skolan. Eftersom det var så fullt i matsalen att vi inte fick plats fick vi sitta i en soffa och då tappade jag min gaffel och kunde inte hämta en ny "/ , elr när jag skulle göra det ville ingen vänta på att jag skulle äta så faan vad jag fick ont i huvudet! Jag får verkligen migrän när jag inte får energi, men aja klarade dagen rätt så fint iaf.
Ikväll nu har jag dansat (som vanligt nu förtiden) för att öva mkt till TÄVLINGEN! Är taggad nu faktiskt, när vi har en sån bra dans :) Fast har forfarande kvar min sträckning :( 
 
Puss & kram
Bblommans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0