Godmorgon

Godmorgon!
Sitter nu här och hostar och hostar. Den blir aldrig bra! Hatar att hosta, man kan aldrig koncentrera sig!
Ska iaf gå till skloan idag, även fast det inte är så mtk viktigt idag, tror jag. Men det är ändå bra att vara där eftersom man inte får vara borta så himla mkt.
Ieftermiddag ska jag till en doktor :O ! Han ska kontrollera min svans kota och förhoppningsvis mina knän. Jag ramlade för två år sen på ett stengolv rakt på svanskotan och det är fortfarande inte bättre "/ har redan varit hos doktorn några gånger men måste dit igen, får se om jag hinner till dansen men även om jag hinner måste jag ta det lite lugnt.
Nej nu måste jag fixa några saker innan jag går till skolan. Kan inte bestämma mig för om jag ska gå, cykla eller åka buss. Det blir en trevlig suprise vad jag väljer ;)

Kraaamaar
Bblommans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0