Goda saker kan vara onda

Hoppar över dansen ikväll, fast jag egentligen mest av allt vill gå (nästan) men får inte! Idag efter skolan åkte jag till farbror doktorn, som skulle undersöka min svanskota. Han tittade och kände och tillslut bestämmde han sig för att jag skulle få ta en kortisonspruta :S aah! Det gjorde så jävla ont, jag skrek och grät. Den innehöll typ 1ml kortison och 5ml nått annan knäpp bedövninsgrej. Hoppas verkligen det hjälper för den smärtan är inte rolig vill jag säga... Men jag gjorde det för att entligen bli bra i min stackars kota!

Idag började dagen hyfsat bra, jag var på bra humör och allt värkade funka bra. Tills engelskan började, fy vad det inte gick bra! Hade problem med nästan allt. Efter engelskan fortsatte dagen rätt dåligt, på tekniken skulle vi testa bilarna som vi hade byggt och min kom inte ens 3,5 m ;( suger verkligen på sånt. Men den slutade ganska bra med biologin, det var rätt mysigt men äckligt. Vi skulle titta i mikrskåp på en massa bakterier och sånt och sina egna munceller. Det skulle kanske inte varit så kul men jag kom tsm med Shannon och vi har så himla kul när vi jobbar tsm (:


Svans kotan "/ Knäpp bild jag vet, men hittade ingen annan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0