FRUSEN & STOLT

Hej hopp lilla söta blogg, idag vaknar man av min hemska väckarklocka med världens hemskaste melodi kvart över sex. Jag var så himla trött och hade sån himla träningsvärk efter stäckningen igår att jag knappt kom upp. Men tillslut lyckades jag på ngt sätt ta mej upp och plötsligt var jag på väg på min cykel till skolan. Världens segaste och tråkigaste dag, typ ingen lektion var särsklilt kul förutom biologin när vi skulle titta i mikroskåp och sånt, även fast jag fick ett trasigt") Vi hade två prov idag. svenska & engelska. Svenskan var rätt så lätt fast jag fattade inte vissa grejer (A) men engelskan var verkligen apsvår, eftersom den var för årskursen två år äldre än oss "( trist & svårt var det. Sen efter skolan skulle jag ta min cykel och cykla hem men då regnade det såklart och jag hade inget att torka den med! Så då fick jag gå hem. När jag kom hem då var jag så frusen och blöt så jag vet inte vad. Så nu sitter jag här med stora mjukisbyxkor, en jätte tjock tröja och gosar ner mej ordenkligt. Hatar att frysa men är riktigt stolt att jag tagit mig igenom dagen så pass bra att jag klarade att gå hem i regn & rusk ")

Ska snart kila iväg & dansa, ska bli kul fast jag har så j*vla ont i benen och svanskotan "/ .
Puss & kramiis
Bblommans

Min kära dansgrupp Xplode på SM :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0