FREDAG (:

Stockholms bussar är säääääääämst!
Bestämmde mig för at tåka buss imorse, hade kollat så att bussen gick 08.18, och för en gång skull gick jag i god tid till bussen och stod där och väntade. Klockan var kanske 08:16 eller 17 när jag kom fram. Ingen var på busshålplatsen, men jag stod och väntade ett tag tills klockan typ var 08.22 elr nått;) Då gick jag och kollade när bussen skulle gå. OCH DÄR STOD DET 08:09!! Så arg man blir, så jag fick springa till skolan men kom ändå försent:( Så sjukt stört.
Ska kanske iaf dansa ikväll:) Det är verkligen en sak som piggar upp mig. Kanske inte dansa på lektioner men att öva på tävlingsdansenär en av de saker jag verkligen älskar allra mest.
Ska göra en utmaning nu få facebook jag fått av en söt kompis;) Ser om det funkar eller om det bara krånglar som vanligt. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0