****

Just ja!

Glömde berätta om övriga helgen!
I Söndags var jag väldigt trött efter Lördagen men jag lyckades gå upp & sjunga för min kära bror som fyllde år! Av sin kära syster ( jag alltså) fick han Heroes säsongen 1 ! Jag tror iaf att han blev glad för han hade önskat sig den jätte mkt:) Jag hade tänkt att baka en grej också men var så jävla trött så jag orkade inte (A) Han fick massor med presenter som jag inte orkar ta upp (A) , men sen på dagen åkte vi in till stan och såg på Mamma mia, faan vad den är bra asså :D En riktig "feel good film" precis vad jag behövde. Sen åt vi på en riktigt god resturang som jag inte kom ihåg vad den hette. Jag åt ett jätte gott gött med några grejser till, men efträtten var bääääst! Man fick ta hur mkt mjukglass man ville :D Det är ju då drömmen för mig efterosm jag äälskar glass. Dom la upp massa stössel och såser och nötter och massa god saker, och så fick man ta mjukglass i en såndär maskin och sen ha på vad man ville, MUMS! Sen åkte vi hem och jag sommnade nätan bums, för att sen vakna några timmar senare och vandra upp till skolan. Där kollade vi på film typ hela dan, så det var rätt skönt. Men sen när jag kom hem så sommnade jag i tre timmar innan dansen, hihi, vem kommer sova länge inatt ?? .... det kan ni klura på ;)

Godnatt snart, fast jag krm aldrig kunna sova nu "/
Bblommans <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0