De senatse dagarna

Hejsan ! (:
Nu var det några dagar sedan, har inte hunnit skriva något men nu kan jag försöka sammanfatta det hela ;)
I torsdags åkte jag Micha & gabbi (dans kompisar) till stan för att handla tävlingskläder, när vi kom dit åt vi på ett jätte dyrt café som ändå var skit gott, vi åt scones och jag drack jucie och dom andra drack nått annat ;) Vi stod typ i 10 min och bestämmde oss, men tillslut satt vi där, och börjar skratta jätte mkt och hade jätte kul, bara det att när jag skrattade som mest hade jag jucie i halsen så då hostade jag jätte mkt, inte så himla skönt, det brände i halsen hela dagen sen. Men kul var det för jag lät helt knäpp när jag pratade vilken led till ännu mera skratt. När vi hade gått runt i alla möliga affärer utan "svar" tröttnade vi och gick in på makeupstore. Där sminkade vi oss skitfult och då menar jag skitful;) Jag hade ett öga rosa och ett öga blått och massa massa glitter :D haha alla verkligen alla glodde på oss, så vi gick in i en parfym affär och sprutade massa mendet slutade med att jag fick parfym i ögat och då örjar man ju gråta aoutomatiskt så då smetades allt smink bort av det rosa, så då såg det ut som om jag hade fått en smocka :D haha
en skulle vi dansa i det här efter som vi åkte direkt..... sååå pinsamt :)

I Fredags hände inget speciellt i skolan, det var en rätt seg dag, men på kvällen var det "tacokväll" det var skitmysigt :)
På lördagen hade min söta kusin Klara dop, det typ stökigaste dop jag någonsin varit på, mihihi det var sjukt mkmt barn och alla bara sprang runt och skrev, & skrattade ;) haha, men det var väldigt mysigt efteråt hemma hos dom i deras hus, för då fick jag tröffa alla kusiner från skåne igen ! WHOHO, hhihi skärsklit Alexandra, hon sov över sen :)
Sen åkte jag och dansade i typ två timmar, sen kom jag hem åt middag och kollade på harry potter :D Hahha sen kom alla hem och Alexandra sov över ;) Sjukt mysigt!
Idag ska jag nog dra in till stan och äta lunch därmed några, eller så stannar jag hemma och vilar upp mig, skulle nog behöva det "/

Puss & Kram
Bblommans :)




Sjukt söt klänning från stylebystars.com , denna söting är designad av Amanda Bynes :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0