SÖNDAG

Godmorgon :)
Fredagens kväll var jätte lyckad :D dansade heela kvällen, inte så bra för mitt knä men men, eller i början körde jag utan krykor men det var inte så bra så i slutet blev det krykdansen för mej :) haha, men det var sjukt kul. Var först hos elsa med susanna, & sen åkte vi. Kom hem mitt i natten och fick för mej att jag skulle städa rummet? haha, såna ryck kan jag få  ibland. Tillslut somnade jag iaf, väldigt utsliten.
På lördagen gjorde jag inte så mkt, städade klart rummet & så, på kvällen åt vi fondy :) jätte mysigt, bara det att jag råkade få i spetsen genom mitt finger istället för köttet :S aaasont gjorde det verkligen, har fortfarande ont :(
Sen kollade jag & lillebror på Harry potter, haha :) 

ha en bra dag alla :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0