TVÅ DAGAR KVAR

Godmorgon fina blogg :)
Kom upp väldigt väldigt fort idag. Kan varit för att min lillebror väckte mej och jag älskar när han gör det, haha. Nu sitter jag iaf är och är väll ganska klar, måste bara fixa håret lite, fast jag orkar inte ;P.
En låång dag idag i skolan -.-. Men efter skolan ska jag ka till stan och klippa mej, funderar på att tona det brunt, men jag vet inte än, vad tycker ni ? :) Ska iaf göra nån förändring, men jag tror det kommer bli som vanligt att jag slingar det blont och att jag bara klipper det lite anorluda :) Direkt efter det ska jag på dans, så jag kommer inte vara hemma förns typ halv 10, och då måste jag plugga!!! :O aaah, hatar verkligen att göra läxor sent men måste man så måste man ;)

Nu är det bara två dagar kvar! Hjälp, och jag kommer inte kunna träna till tävlingen idag eftersom jag ska klippa mej "(.
Men vi kommer inte komma sist iaf, det lovar jag :D

Kraamar, ha en bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0