TORSDAG

Godmorgon alla fina :)
Jag är supertrött, fast jag gick upp typ en halvtimme senare en vanligt. Vill bara kunna krypa ner i sängen och sova igen.
Idag har vi som sagt innebandy tunering i skolan, fattar fortfarande inte varför vi har det. Sen visar dom typ nån film där som jag kanske ska se på :) Ikväll har jag dans som jag måste gå på, jag ska inte dansa men jag måste titta på och prata om tävlingen som jag tror vi inte ska vara med på den 15november eftersom vi inte är anmälda :S
Efter det ska jag kanske dra hem till Amelia med några tjejer & ha tjejmys, det var riktigt längesen jag bar var med tjejer så det ska bli kul :)

Ha en bra dag alla, det kommer nämligen inte jag ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0