TISDAG

Den här bloggsaiten är verkligen skum, skrev ett jätte långt inlägg och så bara försvann det ? :S
Har iaf äntligen kommit hem från världens segaste dag. Även fast det inte är vår senaste dag känns den som det, sjukt trög & jobbiga lektioner. Vi fick tbx biologiprovet idag:S Asså jag säger bara fyfan, det gick verkligen inte bra, Usch för prov....
Sitter nu här i min säng med dator & matteläxan som går skit, har matteprov imorn så jag måste egentligen plugga, men jag känner inte för det ;P det gör jag aldirg men ändå ;) Men en rolig sak idag är iaf att Gustaf fyller år:) 7 år fyller min lilla lillebror idag, han har verkligen blivit stor men i mina ögon kommer han alltid att vara en liten bebis:) Tror att jag hoppar över dansen idag för att kunna fira honom ordenkligt:D

Måste plugga nu, för jag kom på att jag har franska också "(
Ha det grymt bra :D <3


Denna heting köpte jag till min lillebror, det är en skalbagge sm har pennor på sina ben och när man sätter på den målar den massa mönster :D haha, diggar "krumelur-kims" som det heters tunga;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0