TANDLÄKAREN "/

Shullulululululu :D haha, den gamla hälsningen ger minnen från min kära kusin i sommras;)
Igår var släkten hemma hos oss, eftersom min lillebror fyller år imorn. Han fick jätte mkt roliga presenter och så. Satt jätte längen igår ( typ hela dan)  och försökte instrallera photoshop, men det gick inte :S nån som har ett smart tips om det inte funkar? 

Idag har jag iaf varit hos tandläkaren :S hjäälp, min buss var försenad så jag kom lite sent, men innan jag gick in snabb borstade jag tänderna :D haha, men han sa iaf att jag hade perfekta tänder:) Inte för att jag har det men men. 
Ska hopppa över dansen idag pågrund av mitt knä, måste ladda upp för ikväll:D Då ska jag och elsa kolla på bajjen- djurgårn tsm men maasssaa andra :) grymt kul :D och vilka vinner? DJURGÅRDEN ofc :D

Mst plugga lite nu, fick reda på idag att jag hade fysikprov imorn :S
Kraam på er alla :)

Världens bästa djurgården förtjänar en seger :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0