STÖRDA KNÄN

Kom just hem från dansen, jävlar vad jag får ont i knäna! Jag skulle kunnat vara hur vig som helst om det inte vore för mina knän. Varje gång jag sitter i spagat eller så så gör det inte ont där det brukar eftersom jag är vig där, och så kommer mina knän och sabbar allt! Förstår inte varför för jag vill kunna dansa och faktiskt gå utan att behöva special grejer :S Hatarhatarhatarhatarhatarhtar smärta!

Ska nog gå och lägga mig snart. Är rätt trött faktiskt och var uppe sent igår "/
IMORN ÄR DET FREDAG :D Jag vet att jag byter ämmne hela tiden men blev så ivrig;) Äntligen helg, äntligen vila och äntligen ännu mera dans:D haha. Ska på "filmkväll" hos Martin på lördag, ska bli kul men interesant eftersom jag inte känner han så bra;) Såklart kommer ju andra också, det är ju inte bara jag. 
Älskar verkligen helger. Särskilt fredagskvällar när man vet att man har tvåååå hela lediga dagar på sig att bara vila och vara fri:)

Ska sätta på mig en gosig pyamas nu,
GODNATT :) <3


Vilket fin bild va? (A) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0