SNART HELG

Hallå allihoppa :)
Har inte skrivit på några dagar, ajjabaja ;) miihi
Igår var vi i stan med klassen, det  var väll rätt mysigt, lite trist men men fick iaf några visslingar från några killar:D haha dom var så otroligt fula men det är ändå sånt man blir glad av liksom. Idag var det den "långa" dagen i skolan. Men jag klarade av den rätt bra, vi hade fotboll på gympan och jag GJORDE MÅL! Haha suger verkligen på fotboll :)
Idag är det dans. Ska gå på den fast min kropp inte mår så bra just nu. Den är verkligen överrölig och full av olika skadr just nu men jag ääälskar att dansa! Ska försöka att göra mitt bästa idag iaf.... :)

Ska äta nu.
Puss och kram på er!
Bblommans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0