Kanelbullens dag...

... var igår :)
Så himla mysigt var det. Igår hann jag handla mat med mammsi, bleka tänderna, baka bullar, vara på filmkväll hos Martin och sova hos Susanna :) Det där med tänderna blev inte så himla bra, gjorde det själv & det märktes typ ingen skillnad "/ stöört, jag som var så förväntansfull till ett hollywood smile;) haha.
Det tar verkligen stört lång tid att baka bullar, typ 5 timmar förstår inte. Bara för att om ska jäsa typ efter en liten sak. Men dom blev goda iallafall och det är huvudsaken, stora och goda:) 
Här är mina bullar, tagen med min mobilkamera som är sääämst :) <3

Efter min bakstund så gjorde jag mig iordning lite och fick sedan skjus av brodern min till Susanna på moppen :D fett kul.
Där var jag ett tag tills Amelia också kom, då gick vi till stationen och mötte upp Martin, Richard, Gustav, Ludde och Miriam. Vi gick sedan hem till Martin och hade en myskväll med onyttigheter och filmer. Fett läskiga skräckfilmer som inte jag vågade se:D haha. Men jag är ju Stockholms rastlösaste människa så jag orkade ändå inte sitta och titta. Jag och Susanna drog ut istället och var ute ett tag, tills vi mötte upp Elsa också:) Då blev det iallafall lite liv på det hela:D Efter detta så sov jag hos Susanna och har bara sovit i typ 4 timmar inatt så nu är jag otroligt trött. Har varit hos henne hela dan idag:) <3

Nu måste min kropp vila sig lite i en stoor säng under ett fluuuffiiigt täckte med en hääärlig pyamas :D Men ska inte sova än ;)
Godnatt, 
Bblommans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0