HICKA

Kan ni förstå? Jag ligger redan i sängen :D, inte för att jag tänkte sova nu men jag är liksom helt klar och ligger under täcket med datorn i knät, ganska otroligt. Men jag har hicka, hehe,det är faktiskt asjobbigt, datorn bara flyer upp ibland, typ nu. Lite mer folk var hemma hos oss idag för att fira gustaf :). Han fick jätteroliga presenter som jag älskar:D

Orkar inte kolla på desprete idag, okej det är typ ett av mina favorit program men jag känner hellre för att sappa lite framför datorn. Får kolla på reprisen ;)
Ska försöka fixa lite grejser men bloggen nu,

Godnatt :)


Haha här är ännu ett bevis på min tråkiga humor, haha hoppas inte typ storebrorn kommer in och skadar mej nu när jag har hicka ;) hihih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0