GAMLA MINNEN

Tjolahoppsan :)

Kom för ett tag sen hem från Hannah , jag & vilma var där och åt våfflor :) super skojj, fast dom blev lite missbildade och jag åt nästan precis efter det så nu är jag helt proppmätt;)
Tittade lite på gamla kort och hittade några från sexårs, hah så jävla gulliga alla var, eller är nu också:), Älskar gamla bilder & sms och sånt när man kan se hur det var då.
                                  
                             
 

Ser ni skillnad ? ;)


Idag i skolan på SO;n var jag lite fröken, läraren försvinner osm alltid så jag tog över, haha det var faktiskt skitskojj :) Lite improvisation men det gick fine tillslut, älskar att skriva på tavlan ;) hehe....

Nu ska jag försöka fixa lite.
Ha det bra :) <3

Kommentarer
Postat av: vilma

ha ha fyfan sofia

2008-10-22 @ 20:53:39
URL: http://dendarvilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0