UNDERBARA TORSDAG ?

Har tänkt på en sak. FInns det någon i världen som just nu tänker; Oh underbara torsdag, varför är du så underbar? Som just nu sitter och gör yoga till en soluppgång & tänker på kääära torsdagen, eller som helt enkelt bara älskar den för att den heter torsdag. Den personen är iaf inte jag!

Godmorgon iaf sömntutor :) diggar ni torsdagen ?

Hade en freekie dröm när jag inte alls hade nån kraft i mina armar utan de bara for & svängde som de ville. & sen när jag vaknade & skulle dunka min hand på väckarklockan så kände jag att på riktigt hade jag inte kraft. Mina händer bara skakade & jag kunde inte lyfta på dem :S  men nu är det bra !

Försöker klä på mig & skriva på en gång, går inte så bra om jag ska erkänna...
Har haft en trög morgon & har inte gjort mig iordning ett dugg, slår vad om att jag kmr få det stressigt :) Men det vill jag inte ;)

Slutar klockan 16.00 idag & då ska jag hem, plugga inför de 4 proven & sedan dansa. Egentligen har jag för mkt för att gå på dansen, men jag mst gå dit & prata med tävlingsgruppen. Imorn ska vi nämligen till Brotty, vart det nu ligger & sy upp kläder hos en sömmerska! Det kmr bli så jävla coolt att vi kmr vinna av bara kläderna (A)

Nu måste jag verkligen göra mig iordning !
Au revoir ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0