SKITDAG

Hej :)

Mår verkligen inte bra, sjuk mässigt har jag skitont i halsen, fryser ihjäl & är typ helt snurrig.
Dåligt mässigt mår jag verkligen skit, hela mitt liv håller på att falla isär, jag har världens klump av tårar och rädsla som inte vågar komma ut utan bara ligger där och gör ont. Jag är verkligen så jävla rädd & så jävla trött på den här sjukavärlden. ..

Bukar inte prata öppet om hur jag mår, men bara kände att jag behövde få ur mig några av de orden jag velat säga länge.

Men min dag har iaf varit hyfsad, även fast jag varit helt nere så har jag iaf tagit mig igenom den.
Imorn ska jag sova med Susannna & vi ska ha skitmys.

Måste plugga engelska nu..."/ cpinlägg jag vet :D

Kraamar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0