SJUKISDAG

Godmorgon alla fina ;)

Idag är jag sjuk, & sjuk över att jag är sjuk. Igår var jag hos min doktor med svanskotan & fick ta spruta igen!  Så idag har jag så himlahimla ont plus att jag mår skitlilla & har jätte ont i halsen så jag stannar hemma idag. Men klockan 12:46 ska jag ta bussen till skolan för att vi har fysikprov som jag mst göra. Inte så kul menmen, och om jag mår bättre så ska jag gå hem till Erica för vi ska öva på franskan, eftersom den mst man göra två&två, (talprov) så nu måste jag bara vila mig men också öva mig till alla miljarder prov :S Och dels har jag 4 prov den här veckan plus att på torsdag har jag "kemitest" på alla kemiska tecken & sånt och så på torsdag ska jag och Susanna ha gympa lektion ;S Shit jag blir galen.

Det är min dag det, din? :)
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0