MÅNDAG

Måndag? Suck, orkar verkligen inte gå till skolan idag, är verkligen så sjukt trött. Jag vill bara att det ska bli helg igen. Helgerna går för fort, och veckorna för långsamt. Fast lite skönt ska det bli med skolan idag för att träffa alla männsikor, har typ varit helt isolerad denna helg med plugg & plugg, fast i lördags var jag iochförsej  i stan ;)
Och när jag kommer hem kommer mamma vara hemma från U.S.A så då kommer jag få presenter :) haha

Godmorgon iaf, hoppas ni sovit gott. Idag har vi vår näst längsta dag, & jag tkr att det är sjukt för på måndagar ska man gå korta dagar och sen kan det bli "långa". Men alla tänker ju tyvärr inte som jag ;P
 


Dagens;
Kofta - Zara
jeans - gamla
halsduk - indiska
svart armband - H&M
Under en svart tröja - Filippa K

Kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0