MA WEEK-END

eller på svenska min helg. Sorry för sen upptatering med jag har haft fullt upp. Så vi tar det från början.

FREDAG; jag slutar skolan & åker hem för att kunna hinna med tåget med Michelle & Gabbi, Men dom missar det så då skjutsar pappa mig till en annan tågsation så att vi kan ta ett tidigare tåg som stannar där vi ska av, Täby kyrkby. Så vi går av där & går in på ICA för att Michella är "uurhungrig" & så köper vi en pepparkaks deg & delar på alla tre ;) haha, ¨mums mums vart det. Sen mötte vi Ebba, Frida, Susanna & Elin & gick hem til Ebba. Svinkallt var det , & jag hade leggings och kappa :S. Men sen kom vi fram & åkte till Brottby. Där mötte vi vår sömmerska som ska sy upp våra tävlingskläder och vi pratade hur det skulle se ut & hon mätte oss. Sjukt bra kommer det bli!
Sen kom jag hem & tittade på Idol & Rumor has it. Lyckad dag!

LÖRDAG: Vaknar av att mamma väcker mig vid tio för att vi ska köpa en vinterjacka till mig. Så jag segar mig upp & äter frulle & klär på mig. Sedan åker vi. Vi tittar ganska länge utan att hitta en perfekt. Men tillslut går vi in på Boomerang och jag ser genast min drömjacka. En brun dunjacka med markerad midja. Och den blir min! Så mkt jag älskar den alltså ;)
Sen så åkte vi hem & jag gjorde mig iordning för att åka till "Spa grunka" med Elsa. När vi kom dit fick vi först massages (de bästa minuterna i mitt liv) det var så otroligt skönt. Sen så badade vi ute i en badtunna & fixade naglarna fina & var med på tränings pass ;) Mkt mkt mer hännde & det var sjukt mysigt. Claudia Galli var även där som gäst ;)

Sen på kvällen så åkte jag till Hannahs födelsedags fest. Skit mysigt!


Och nu vad gör jag nu? Den 23 november 2008? Jo jag sitter och pluggar till mina fyyyra proov nästa vecka! GAAAAH!

Det var min låånga helg som kändes kort.
Kram!



Niice nails , bilder på jackan kmr upp snart :)

Kommentarer
Postat av: MICHELLE

litet stavfel på mitt namn, kanske ? (;

hahahahahh <3

2008-11-23 @ 10:47:27
URL: http://alltidmicha.blogg.se/
Postat av: Sofia

haha , oj förlåt :)

2008-11-23 @ 10:55:03
URL: http://bblommans.blogg.se/
Postat av: josefin

då har vi ha likadana jackor :) de är världens skönaste, fryser ingenting (a)

2008-11-23 @ 17:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0