HELG

Hallojsan allaihop :)

Igår kväll hade jag världens mysigaste kväll med Susanna ! (hon har alla bilder så till henne säger jag: SKICKA! fast de bilderna hon har uppe ser jag helt knäppt ut på ;) ) Vi laddade upp kvällen med hamburgare, chips, godis & cider, Allt för en perfekt kväll. Eller den kan ju inte bli helt perfekt förns man har en promenad mitt i natten, knockade näsor, fekj poliser som kommer och white chicks :D haha, & det mest perfekta av allt är att det är bara vi som förstår allt det här ;) Tack för världens mysigaste!



Idag har jag varit & shouppat lite. Köpte en kräm, hud rengöring, hudlotion, miniralpuder, mascara, en klänning från indiska & ett läppsyl ;) Inte så mkt men bättre än inget. Älskar verkligen nya saker.
Ikväll skulle egentligen jag vara med Susanna eftersom det här skulle vara "våran helg" men  tillslut så kunde hon inte "/ men jag kommer alltid på nått annat...:)

Krämer m.m - L300
Miniralpuder - Leréal Paris
Mascara - Maybeline



Kvällskramar ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0