FÖRLÅT :(

Shit, nu var det ju typ 100 år sedan jag skrev. förlåt:( men jag har haft det lite jobbigt som jag inte kan prata öppet om just nu "/ men skit i det nu. Har haft ett underbart lov med erica:), vi hade såklart de snyggaste halloween dräckterna, haha, Det var nog de härligaste dagarna på flera år. Erica fick mej att inse saker osm jag aldrig ens har tänkt på tidigare, så jävla skönt att tänka som hon ;) hihi.  När vi åkte hem så åkte vi till Göteborg till ericas farfar som är sjuk och ligger på nått slags sjukhus, man vill liksom hjälpa till men det går liksom inte, så jävla tragiskt när sånt händer vafan ! Sen satt vi iaf i bilkö i två timmar så vi kom hem halv tolv så då sov jag över hos erica så på måndagen gick jag direk från erica till skolan, var otroligt skönt att komma hem efter skolan då jag inte varit hemma på nästan två veckor.

Idag ska jag nästan bara plugga & ikväll ska jag dansa med underbara Xplode <3
Ska sattsa stenhårt nu nästa tävlingar :)

Vi hörs ! <3

Kommentarer
Postat av: micha

JAG ÄLSKAR MIN STÅLMAN SOFIA :')<3

2008-11-09 @ 16:08:42
URL: http://alltidmicha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0