DIRTY SEXY MONEY

Varför går inte bloggen att fixa? Det blir fel hela tiden. Nån som är super bra på att fixa som kan hjälpa mig ? :)

Idag har vi iaf bara haft fyra lektioner, skönt. Matte, gympa, SO & franska. Fast sen nu på eftermiddan har jag suttit & övat till fysik provet till nästa tisdag, det går faktiskt framåt :) Fast det är inte den ända utan jag har massa andra prov att öva till"/ , men nu tänkta jag ta en liten pause:)

Ikväll börjar dirty sexy money !! Typ den bästa TV-serien som någonsin gjorts. Älskar den verkligen, & har gjort det hur länge som helst. Min & felicias serie liksom. Jag kommer ihåg för ungefär precis ett år sen som vi gjorde "en reklam film" till den. Så underbara minnen till en underbar serie.

Kom på att jag hade några till saker att fixa, caio!


WHIHO! (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0