DET BLEV FILM

Det blev en filmkväll ikväll. Orkade inte hitta på något så det blev Forest Gump och Rockyroad :)
Det var väldigt mumisigt & mysigt. Fast nu är jag rätt så trött, ska fixa några saker & sen ska jag gå och lägga mig.



Måste upp tidigt imorn eftersom vi har massa prov & sånt skit denna vecka så jag tänkta göra det så har jag hela kvällen sen med att fira min kusin som fyller 1år och att dansa :) Nu längtar jag verkligen efter att tävla. Resan dit, skrattet, nervositeten, alla glad stunder, alla skit jobbiga stunder & all lycka man får när man står där på tävlingsgolvet! Och sart smäller det igen, för nu har det fiksat sig med allt & alla. Det som är kvar nu är att sy upp kläder & givetvis; Träna, TRäna TRÄNA :)

Godnatt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0