de senase dagarna

Nu var det ett tag sen jag skrev.. förlåt men jag har bara inte orkat.

I torsdags (14/8) åkte jag buss till helsingborg, resan var rätt trist fyra timmar tog det -.- suck. Men tillsut var jag framme och då skulle alexandra skriva ut några saker i en affär eftersom deras skrivare pajjat. Sen gick vi hem tilldom och jag & alex kollade på pussycatdolls & top modell (A) hihi ofc liksom. Sen åkte vi till bälinge , som ligger nånstans i skåne vid en sjö, där deras land är som jag har varit på varje sommar i 8 år nu. När vi kom dit åt vi typ lite och sen gick vi till "grannpojkarna" och spelade kort, haha och hade skit kul! Sen typ vid två någonting gick dom hem :)
Dagen efter fyllde alexandras morfar år så vi grattade honom och så. Se rodde jag alexandra och de så kallade "grannpojkarna" som för övrigt hette Niklas och Anton över till andra sidan där det alltid brukar vara jätte mkt folk för det är värsta sandstrandendär, men vi var helt ensamma så det slutade såklart med vatten krig och att jag blev ikastad av med kläderna på & allt. Sen rodde vi tbx dygnblöta & kalla (A) och åt lunch och sen tränade vi yoga, hihi jag suger på det "). Sen åkte dom hem för dom dumskallarna skulle på malmö festivalen :(
Så då var jag & alex kvar där med hennes familj och hade jätte mysigt. Vi spelade kort på kvällen. Sen på söndagen åkte jag flyg hem, och det känndes som om det gick jätte fort eftersom jag hade åkt fyra timmar dit och det tog en timme hem med flyg :D Sen den här veckan har jag varit hemma bara och igår (onsdag 20/8) var jag först istan med elsa och sen åkte jag hem, hämtade lite grejer och sen åkte jag tbx till stan och träffade min brosas gudmor som är mammas kompisar som är jätte snäll, vi åt på en resturang och jag åt råbiff tll förätt !!!!! haha det var faktiskt gott! Sen åt vi lamm och kalventêkot otill varm rätt och nån chokladgrej till efterrätt. SJukt mysigt hade vi det !

Idag har jag haft mentorsamtal. Typ som ett utvecklingssamtal fast före skolan börjar. PÅ MÅNDAG SMÄLLER DET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0