STHLM`s dag 08-08-08

Hur kan man längta bort från ett sommarlov? Hur kan man längta till augustis slut, hur kan man längta efter att börja ta tag i allt igen & börja gå upp tidigt? Jo för att fan vad jag läängtar efter alla kompisar! Det är faktiskt hemsk var länge jag varit utan er, typ bara sådär 5 veckor.... "/ vill faktiskt hem nu :)

Igår var jag väldigt "huslig" hah jag lagade först lunch och sen bakade jag extremt stora och goda bullar (AA) mhihi.
Men idag har jag typ bara slappat och faktiskt spelat tv-spel med min lillebror (A) haha, men nu är tre killar & deras päron här på besök. De är typ de killarna som jag hade som "barndomsvänner", skitkul att träffa dem igen :D

Skriver mer nån annan dag , för nu är jag trött ;)

Pussiluss
BBLOMMANS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0