Hej, goddag & godnatt

Ny blogg - IGEN ! Men den här gången ska jag försöka hålla mig fast vid denna blogg ")
Idag har jag typ slappat mkt, det har varit mulet hela dagen fast lite sol på kvällen här på "västkusten" . Var på Soten på eftermiddan & fiskade krabbor med lillebrosan, haha jag är livrädd för dem och vi hade ingen hink så vi la dem i plastmugar men då kravlade de sig upp hela tiden "/ det var läskigt, jag tänker hela tiden på att de ska nypa mig, men det har som tur var aldrig hänt :)

Nu har jag varit här nere i snart fyra veckor - alltså en månad, och nu börjar man längta tbx lite efter kompisarna & skolan och en helt ny höstgarderob som ska fyllas :D Jag bara älskar hösten då man får fixa fram härliga mjuka koftor att svepa in sig i och köpa nya stövlar och allt annat nödvändigt (och onödigt) som ska fixas och donas. Hösten är verkligen mysig.

Nu måste jag fixa lite grejer innan jag släcker, skriver kanske ett till inlägg sen om jag hinner, fast jag tror att jag sommnar. Hahah, men om - GODATTT !



Är du lika taggad inför hösten mode som "the olsen twins?"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0