Den som spar han har?

Hej hopp!
Alltså ska solen aldrig komma fram igen? Det  var ju just värsta sommarhettan och nu helt plötsligt bara regn, kyla och rusk. Usch usch. Var på smögenbryggan idag och fikade med mamma & storebrosan ") det var jätte mysigt tills det (som vanligt nu då) började regna, blåsa och fy vad kallt det blev! Innnan vi gick hade det iallafall varit litelite sol, men rätt så varmt så jag hade bara shorts och en tröja på mig så gud  vad jag frös! Älskar värme - hatar kyla.
Sen var vi på en massa äffer där och en hette "girls" och där provade jag världens, och då menar jag världens snyggaste och skönaste tröja! Den var vit med dragkjedja och en stor luva, och ett snyggtmärke och vid armbågen hade den värsta grejen som såg ut som armbågsskydd (AA) haha. Det var märket polo och den kostade 1245 riksdaler, så tyvärr den blev inte min idag "(

Slänger kanske in ett inlägg sen !
Kraamiis
Bblommans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0